piątek, 20 grudnia 2013

Świątecznie ;D

Hej wszystkim!

Tak, wiem nie pisałam bardzo długo. Po prostu nie miałam weny. Wiem, że to banalnie brzmi, ale teraz jest lepiej :D . Weszłam na inne blogi, a tam wszędzie o świętach, wiec czemu nie - ja tez napisze hahah. Miałam dzisiaj wigilię klasową i naprawdę miło wspominam ten czas. Za oknem nie ma śniegu <niestety> i nie wyobrażam sb, że w przyszłym tygodniu jest wigilia. Nie czuję świątecznej atmosfery; w tym roku wszystko wydaje mi się takie... niepełne xd. No, ale dosyć o tym. Ogólnie szukam ostatnio jakiejś fajnej bluzy. Możecie coś polecić?


Hahaha "awansowałam" w szkole i zostałam redaktorką gazetki ;* . Mam nadzieję, że bd okej, bo w końcu jak ma być? <3
Dobranoc wszystkim ;)

13 komentarzy:

  1. fajna bluza, to fajnie że do nas wrociłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz są wyprzedaże w H&M, popatrz tam a na pewno
    znajdziesz jakąś fajną i nie drogą bluzę :)
    fajny blog<3 Obserwujemy? I wesołych świąt :)
    Może poznamy się jakoś bardziej? Wymiana maili?
    Daj znać, bojohny@onet.pl Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zistania redaktorka szkoly <3
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję awansu :D

    fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wena wróciła. Teraz jest dużo wyprzedaży więc można coś znaleźć w fajnej cenie <3
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję awansu! :)
    http://iiga-aa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, śliczna bluza! :)
    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To gratulacje :) Świetna bluza! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie noszę bluz także nic nie polecę :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją chce :0
    http://beauty-fresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3