środa, 30 października 2013

Biegam sobie

Hej wszystkim!
Cały czas tak naprawdę szukam siebie, więc co jakiś czas będą pojawiały się eksperymenty dotyczące wyglądu bloga. Czasem będą udane, czasami nie, jednak jestem prawie pewna, że w końcu uda mi się znaleźć moje idealne JA ♥ . Przecież mniej więcej o to w tym chodzi, co nie? O ciągłe odkrywanie siebie oraz spojrzenie na świat z innej, może nawet lepszej perspektywy. Prowadzenie bloga dużo mi dało, moja pewność siebie urosła i wiem, że mam gdzieś indziej również oparcie ^^. Myślę, ze każdy z nas potrafi znaleźć swoją ostoję, dla mnie może być to blog, a dla Cb np. śpiewanie lub rysowanie :D . Wiem jednak, że wszystko przychodzi w odpowiednim czasie i że wszystko dzieje się po coś :3 . Wchodząc na blog, gdy widzę nowe komentarze to serce dosłownie mi rośnie w piersi ♥ . Mam świadomość, że prawdopodobnie nigdy nie bd tak popularna jak Lucy lub jak Ankyls , jednak zawsze warto próbować ;D.

No, a teraz trochę o harcerstwie. Byłam już na 2 zbiórkach i szczerze mówiąc nie spodziewałam sie, że bd to tak wyglądało. Jestem pozytywnie zaskoczona, zwłaszcza po 2 zbiórce :3 . Udało mi się zakolegować z innymi dziewczynami i zaczynam się orientować. W mojej szkole niestety nie ma harcerstwa, muszę więc jechać 15 km do najbliższej :D. Wiem co sb myślicie :'Boże, jaki żal' lub 'To na jakiej Ty wsi mieszkasz?!" itp xD. Mieszkam akurat w tak fajnym miejscu, że do szkoły mam 7 km i nie ma autobusu blisko mojego domu ;c . Niby nie tak dużo, ale rano każdy km się liczy :D . A teraz coś o moim dniu:
Wstałam o 5:40, a myślałam że to 6 xD. Miałam taką niewytłumaczoną ochotę, by pobiegać ale bałam się, że jest za ciemno i nie bd nic widzieć -,-'. O 6:20 w końcu wyszłam na dwór i zaczęłam biec ;D. A tak wgl mam radę dla wszystkich biegaczy, których łapie kolka: Gdy czujesz, że Cię zaczyna kłuć i zaraz będziesz musiał(a) się zatrzymać, chwyć kamyk w rękę i go zaciśnij, Mi to pomaga, mam nadzieję, ze Tobie również się przyda ;* .A  tak wgl zobaczcie co znalazłam :
Taki tam wieszak :D


A tak wgl nadchodzi Halloween i mimo że sama nie chodzę po domach, życzę Wam dużo cukierków, pieniędzy itp :D .
PA ♥

PS. Szukam jakiś fajnych butów do biegania. Może ktoś coś polecić?

31 komentarzy:

  1. ja chodzę, i dziękuje za życzenia :D
    mam nadzieje że będzie fajnie, bo pierwszy raz ^_^

    http://weloveemily.blogspot.com/2013/10/what-does-fox-say.html
    zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  2. do biegania najlepsze tramposze ;D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może, ale na krótko. Ja biegam około 5 km na treningu, więc nogi w trampach bolą :/

      Usuń
  3. ale ty świetnie piszesz *_* obserwuję i zapraszam do siebie :)
    obserwujemy na bloglovin ? : *

    OdpowiedzUsuń
  4. harcerstwo jest fajną sprawą, moja przyjaciółka jest harcerką już od prawie 10 lat :D
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    paaulinkax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trampki najlepsze :D
    http://choocolatelove.blogspot.com/ - Klik w banner ' Oasap ' ?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buty do biegania ? air maxy <3
    cudny design chyba się zakochałam haha :)
    proszę zaobserwuj mojego bloga, na pewno się jakoś odwdzięczę :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale air maxów trochę szkoda na bieganie ;c hahah a co powiesz na obserwację, za obserwację? *-*

      Usuń
  7. Świetny ten wieszak, fajnie byłoby byc posiadaczem takiego ^^
    Obserwujemy?

    adriana-adaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnay post1 Super że ci się wyszstko układa!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/power.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też biegam : ) A najwygodniej mi się biega w zwykłych trampkach !

    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post ;) ja biegam w butach, które mam pokazane w tym poście http://dalila-shopping.blogspot.com/2013/08/i-love-mountain-szczawnica.html więc jak chcesz to możesz zobaczyć,są bardzo wygodne ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog
    Pozdrawiam,
    www.modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. z nike są fajne buty do biegania ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktualnie bardzo mi się podoba wygląd Twojego bloga ;);)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też mam podobnie z wyglądem bloga,ciągle szukam tego "czegoś" :) mam nadzieję,że w końcu nam się uda! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. "You have a wonderful blog" hahaah bardzo śmieszne, ciekawe jak zrozumiałeś, to co piszę, skoro nie znasz polskiego. LOL, żal mi Cię i innych ludzi, którzy piszą a nawet nie czytają-,-

    OdpowiedzUsuń
  16. buty modelujące pośladki :P
    fajnie, ja bym nie dała rady :3
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu będzie wspaniale :
    uszatkaa.blogspot.com
    + zapraszam do zostania na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  17. Biegałam, ale mam coś z nogami, że potem nie mogę normalnie chodzić. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj nie wiem jakie buty Ci polecić;/ Ale wytrwałości życze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie biegam :) biegałam, ale pogoda już nie pozwala, no i butów nie mam zbyt dobrych do biegania :D może zacznę w zimie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to powodzenia! ;D ja w zimę nie mogę, bo mieszkam na wsi, nie ma chodników i odśnieżania pobocza xD . A na głównej drodze boję się, bo każdy jedzie tam ponad 100 km/h ;c . No i nie wszędzie są latarnie, a zimą prawie cały czas ciemno ;/

      Usuń
  20. Dziękuję za komentarz :)
    Ładnie tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Eksperymentowanie na blogu - chyba każdy to przechodził.
    Ja po lekkiej kontuzji muszę powrócić do ćwiczeń.. i nie ma, że boli ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy nowy post?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3