sobota, 5 października 2013

Hej Hej !

Przepraszam, że tak rzadko piszę ;c. Oczywiście mogłabym powiedzieć, że to przez naukę i powrót do szkoły. Jednak prawda jest taka, że nawet na naukę nie mam ochoty <bo kto by miał?> hahahah. Ostatnio "złapałam" takiego lenia, że po prostu, nie wiem jak go pokonać xD. Najchętniej cały dzien bym leżała xD.
Dzisiaj rano w ramach wolontariatu pilnowałam zuchów na ognisku. Przypadło mi 10 chłopców, ale jestem dumna z sb, bo wcale nie było tak źle xD. Zależy mi na tym, bo chcę dostać się do dobrego liceum, a potrzebuję punktów :D. A poza wolontariatem miałam w tym swój ukryty cel: dowiedzieć się o harcerstwie. Ponieważ w moim gimnazjum niestety nie go ma, muszę szukać w okolicy. Pomyślałam więc, że dowiem się czegoś dokładniej :3 . Zdobyłam numer drużynowej z sąsiedniej szkoły - tyle wygrać! Z tego co wiem, zbiórki mają odbywać się w piątki, więc dobrze się składa, bo w tygodniu byłby większy problem z dojazdem ;* . A tak wgl nie wiem, czy zauważyliście, ale zmieniłam nagłówek. Jestem z siebie bardzo dumna, bo po wielu staraniach wreszcie to osiągnęłam. W międzyczasie okazało się to bardzo proste, dziękuję wszystkim za pomoc <3 . Zrobiłam go na tej stronie KLIK! . A co u mnie ciekawego w szkole? W poniedziałek mam bieganie, we wtorek praca klasowa z biologii, w środę z matematyki, w czwartek z geografii i w piątek wielkie pytanie z fizyki :c . Tak więc nieciekawie :(
Ponieważ Dzień Nauczyciela zbliża się wielkimi krokami, zgłosiłam się na przedstawienie. Dostałam rolę ucznia 4(lalusi xD), co niezbyt pasuje do mojego codziennego życia hahahahha. Ale od czego jest aktorstwo, c'nie? A tak wgl to mam ochotę wybrać się na coś do kina, lub przeczytać jakąś dobrą książkę. Macie może jakieś pomysły? :*
Przy okazji... Zobaczcie jaki sweter znalazłam w Bershce - śliczny, co?


Niekoniecznie zestawiłabym go z taką spódniczką, ale przynajmniej jest ciekawie ^^

Chcę Wam także pokazać warkocz-wodospad. W najbliższym czasie na pewno odkryję jak go zrobić, więc będzie już moje zdjęcie <3

Na razie życzę Wam dobranoc i udanego tygodnia! :3

43 komentarze:

  1. 10 zuchów wow ;D
    nie wiem czy dałabym radę ;)
    ten sweter boski <3
    uwielbiam takie kawaii motywy ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*
    jest u mnie konkurs, może cię zainteresuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten sweter w bershce! Cudny jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czasem mam takiego lenia ;d

    Pozdrawiam,
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek;_)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter świetny !
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz :)
    odpowiedź na Twoje pytanie u mnie na blogu "ile masz lat?"- mam 14 lat ;) a na ile wyglądam? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne warkocze,bardzo podoba mi się taka fryzurka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pinterest pewnie znajdziesz jak zrobić taki warkocz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta fryzura jest świetna, jak nauczysz się taką robić to oczywiście od razu pisz! Świetny blog :)

    http://baloonowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę powiedzieć że przez tą szkołę to każdy zaniedbuję powoli swojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się od dawna taki warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nic prostszego. zrób coś nowego. zacznij kurs/trening lub "coś tam" a jesień nie będzie nudna :)


    to przez tę pogodę nie masz na nic siły. mam to samo
    tak aktorstwo jest od tego by stać się kimś kim się nie jest :)
    strona ciekawa
    a bluza z bershki bardzo mi się podoba (:

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dokładnie! cieszę się, że ktoś się ze mną zgadza! [aktorstwo] xD

      Usuń
  14. Piękna ta fryzurka!:) Naucz się i nam pokaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też złapałam strasznego lenia :p

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym chciała umieć takiego robić ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award ;)
    Więcej informacji u mnie.

    Oczywiście obserwuję i w ramach rewanżu/wdzięczności za nominację liczę na to samo oraz POLUBIENIE fanpage'a mojego bloga na Facebook'u ;>

    Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. nie tylko ty masz takiego lenia:)
    świetny post | best-frieend.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny ten sweterk :*

    oh tez mi sie marzy miec lenia, nie mam ostatnio na to czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna fryzurka <3

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ta fryzurka mi się bardzo podoba ale za chiny mi nie wychodzi...:(

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie tak samo, nie jesteś sama :x

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ostatnio złapałam lenia, haha. ;D

    Co do Twojego pytania - zdjęcia przerabiam w Photoscapie i Picasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też mam teraz takiego lenia, że nic mi się nie chcę, a w dodatku jestem chora :D Powodzenia w nauce, bardzo ładny sweter - ostatnio widziałam taki w Bershce.
    Zapraszam :3 | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba każdy miewa takie momenty w życiu, że nie chce mu się nic robić ;)
    Ucieszyłabym się z instrukcji jak zrobić tego warkocza, wiec jak będziesz wiedzieć jak go robić, to koniecznie napisz o tym w poście, będę wdzięczna !!
    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3