środa, 16 października 2013

Myśli, wszędzie myśli :D

Hej ;D
We wtorek było przedstawienie i wg mnei wyszło świetne <3. Przynajmniej nie było nudne i 'wyklepane' jak zwykle są przedstawienia xD. Grałam w nim 'dziunię'(chyba o tym już wspominałam). Miałam kozaki w panterkę na obcasie, 5267 bransoletek, naszyjników, kolczyków, sztuczny kwiat we włosach, pieska, torebkę, niebieską koronkową sukienkę, różowe bolerko i wgl całą masę różnych rzeczy ;*. Na szczęście mieliśmy bardzo wyrozumiałe panie, które to z nami ćwiczyły, więc piosenka"Nienawidzę szkoły" nie była żadnym problemem hahah. Muszę przyznać, że to właśnie panie ją zaproponowały :*. Zgłosiłam się na występ na Dzień Niepodległości, tak więc sądzę że będzie bardzo ciekawie ;3. A tak wgl to mam niusa na temat zbiórek harcerskich. Udało mi się zapisać i najbliższa zbiórka już w ten piątek! Nie wiem co na niej będzie, muszę przyznać, że się trochę boję :/
A teraz piosenka, na którą mam fazę :

A tak nawiązując do tematu to posłuchajcie: Nie rezygnujcie z kogoś lub czegoś z lenistwa lub z tchórzostwa. Bo gdy się wygra, jest się najszcześliwszym człowiekiem na ziemii. A nawet gdybyś przegrał(a) - to zawsze wiesz, że dałeś z siebie wszystko <3.
Spróbujesz - zyskasz, a nic nie stracisz :D

A tak wgl to zaczynam biegać <znowu> :D . Trzymajcie kciuki! <3  

18 komentarzy:

  1. No to trzymam kciuki za bieganie;p

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Tobą całkowicie odośnie ostatnich zdań :) ja też mam na nią fazę :D
    obserwujemy? :)

    paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo zbiorka hacerska brzmi ciekawie ;d fajna nutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie trzymam kciuki i za zbiórki harcerskie (swoją drogą, jak było na tej piątkowej? fajnie, mam nadzieję? :), i za bieganie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3
      poznałam wielu fajnych ludzi i w tym tygodniu idę na następną ;*
      A jak z bieganiem? Z każdym treningiem coraz lepiej :D

      Usuń
  5. Fajna piosenka. Haha, świetna rola. ♥ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. i wysyłałaś pocztówkę?

    szkoda, że nie masz nagrania z występu. chętnie bym to zobaczyła ^^
    ja też zaczynam bieganie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przebranie tak zwanej "dziuni" z pewnością musiało się świetnie prezentować hahaha! :) widzę,że bardzo angażujesz się w życie szkoły i tak trzymaj kochana <3
    a ta piosenka..po prostu nie mogę z niej,haha! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymamy!!:)

    U mnie nowy wpis!
    Zapraszam do komentowania i obserwowania. :)

    soszii.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz! ;)
    Bardzo fajny i ciekawy blog ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym Cię zobaczyć jako tę dziunię. U nas zawsze są denne akademie :c

    http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Skom?

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, kocham tą piosenkę. ;D trzymam kciuki <3
    ♥ best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, kocham tą piosenkę! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3