środa, 25 września 2013

Jesienne ponuraki

Hej wszystkim!
Jestem dziś bardzo senna, przez co nie mam ochoty na prawie nic :/ . A także próbuję zmienić nagłówek, ale nie potrafię ;c . Jestem przez to bardzo przygnębiona -,-' . Macie może pomysł jak to zrobić? Próbowałam coś zmieniać z kodami HTML, ale ciągle był error ;c . Błagam, pomóżcie, będę bardzo wdzięczna, klikaću Was w baner Sheinside , co chcecie! *.*
Ogólnie muszę Wam powiedzieć, że jesienią i zimą cały czas chce mi się spać ;c. piję wieczorami gorące kakao i lepiej się czuję, ale pogoda nie zachęca ani do nauki, ani do ruchu ;c . Dlatego więc nie wysilam się z nauką (hahahahah), ale postanawiam się ruszać xD. Dziś rano nawet biegałam <3. Ostatnio wspominałam o zawodach powiatowych, byłam w nich 14/30, a kwalifikowało siętylko 12 ;( . Ale i tak jestem z sb dumna, bo pod koniec wyprzedziłam taką bardzo dobrą dziewczynę! Chcę Wam także powiedzieć, że prawie cały czas chodzę teraz w swetrach i chyba będę musiała kupić sb jeszcze jakieś nowe. A tutaj parę inspiracji z weheartit.com :








Mam nadzieje, że choć trochę się podobają <3
A może macie własne pomysły na moje posty? *-*
-Ukrejna

28 komentarzy:

  1. Fajny post <3
    Zapraszam do mnie http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje :) Uda Ci się z tym nagłówkiem :) Może poszukaj w internecie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie próbowałam, a za bardzo nic z tego nie wyszło :/

      Usuń
  4. Świetne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosta serduszko robiłam kiedyś chłopakowi:D;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A na mnie akurat jesień wpływa pozytywnie :)
    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mój nagłówek robiłam w http://www.picmonkey.com/ :) może się przyda ;D
    też biegam, ale od września, a jaka satysfakcja, że jeszcze wytrzymuję! :D

    Pozdrawiam cieplutko :)
    PS dziękuję za miły komentarz ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. A co jest nie tak z nagłówkiem? Najlepiej wejść w układ, nagłówek i tam wrzucić nagłówek uprzednio shostowany (tak to się powinno powiedzieć? ;o). Jeśli wrzucisz od razu z kompa to najprawdopodobniej zmienią Ci się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę motywacji do biegana ^^
    http://majlena-fashion.blogspot.com/2013/10/boyfriendy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. jejkuu , ale ty super piszesz. :3
    obserwuje i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny post kochana:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dziś bardzo senna, najchętniej przespałabym cały dzień : )
    Pytałaś o obserwacje, pewnie :) Zaobserwuj u mnie, ja zaobserwuje u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to widzę że nie tylko ja chodzę tak zaspana^^ świetny blog obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się to w jaki sposób piszesz notki , tak przyjemnie się je czyta :) Pozdrawiam :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3