niedziela, 25 sierpnia 2013

dzień w ZOO :D

Hej hej!
Dzisiaj zaraz po obiedzie wybrałam się z rodzinką do ZOO :* . Bardzo dawno tam nie byłam, ostatnio zimą 5 lat temu! Tak więc było to dla mnie bardzo miłe doświadczenie *.* . Przyznam, że najciekawiej było z wielbłądem, który podszedł do bramy i dał się pogłaskać! A oto jego zdjęcie:

*przepraszam za słabą jakość zdjęcia, ale mój telefon to jednak nie lustrzanka! :3

Wracając wstąpiliśmy na lody Grycana i do mojej koleżanki Karoliny :D. Słuchałyśmy k-popu i było naprawdę fajnie! ;)

A co ciekawego wydarzyło się dzisiaj u Was? *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3