środa, 14 sierpnia 2013

Ewa Chodakowska

Jakiś czas temu Ewa Chodakowska napisała  książkę o zdrowym stylu życia . Postanowiłam, że sprawdzę jej zawartość (boziu jak to brzmi xD) dając ją mamie w prezencie na imieniny. Książka jakiś czas leżała sb w domu, aż pewnego dnia postanowiłam zobaczyć o czym jest. Pierwsze wrażenie: znakomite! Postanowiłam więc, że zacznę korzystać z jej rad. Darowałam sb jednak dietę i zaczęłam robić ćwiczenia. Muszę się przyznać, że już po 4 dniach zaczęłam widzieć różnicę na brzuchu. zrobił się taki płaski o_O . Jednak gdy robiłam ćwiczenia 3 dnia zaczynałam powątpiewać. Wydawało mi się, że to ćwiczenia bardziej na utworzenie mięśni, niż na uzyskanie ideału w mojej głowie. Teraz zaczęłam 6 dzień i mimo, że ćwiczenia nie są łatwe, robię je. Motywuje mnie fakt, że z każdym dniem robię się coraz szczuplejsza ^^ . Na wagę nie wchodzę od początku ćwiczeń, by uzyskać lepszy efekt w mojej głowie :* . Nie uważam siebie za grubą i inni mnie też nie(na szczęście!) ale zawsze fajnie jest coś schudnąć, co nie? I mimo trudu ćwiczę i z każdym dniem staję się coraz szczęśliwsza. Właśnie uświadomiłam sb, że powinnam wstawić zdjęcie mojego brzucha xD , ale daruję sb ;3
Aha, nie będzie mnie przez kilka dni, bo jadę na działkę, gdzie nie mam internetu.
Pozdrowionka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3