czwartek, 29 sierpnia 2013

Witajcie!

Nie było mnie jakiś czas, ale to już nieważne^^. Słuchajcie, wiecie może jak zrobić nowy nagłówek na bloga ?Szukam jakiegoś pomysłu, próbowałam nawet edytować kod HTML, ale nie udało mi się :/ .
Dobra, a teraz inny temat:

Ostatnio w internecie znalazłam bardzo fajny obrazek, bardzo pomysłowy <3 .A oto on:
Jeszcze przed założeniem bloga znalazłam na ytb bardzo fajny filmik o tym jak pomalować paznokcie na wzór arbuzów ^^. A wy macie jakieś fajne pomysły na pomalowanie paznokci?

1 komentarz:

  1. uroczę serduszko ;) ja bardzo lubię kombinować na przeróżne sposoby,jeżeli chodzi o malowanie paznokci,więc parę inspiracji gdzieś tam w głowie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3