sobota, 24 sierpnia 2013

mój pokój

Hej!
Wreszcie mam zdjęcia z działki ;*. Mam nadzieję, że niedługo je opublikuję, być może nawet jutro <3 .
Jak wskazuje na to tytuł, mam zamiar pisać o moim pokoju. Od dawna przymierzam się do przemalowania go. Problem tkwi jednak w tym, że nie mam pojęcia na jaki kolor je pomalować :/. Aktualnie są: 2 odcienie żółtego, pomarańczowy, zielony , niebieski  i biały xD. Tak więc burza kolorów ;) . Zastanawiałam się nad tym i znalazłam w necie program, w którym:
1) wstawiam zdjęcie pokoju
2)wirtualnie "maluję" w nim ściany :D

Tak mi się  spodobał, że pokazałam go mamie i zaczęłyśmy wybierać kolory do salonu :D. Na razie, nie zdecydowałam jeszcze na kolor ścian w moim pokoju. A może Wy mi doradzicie? <3

Przy okazji, zobaczcie jaki pokój znalazłam w internecie. Fajny, prawda? Choć dla mnie trochę smutny :/
Pozdrowionka ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3