środa, 11 września 2013

Dary Anioła

Hej wszystkim!
Tak jak wskazuje na to temat, chciałabym opisać dziś serię książek "Dary Anioła". Ogólnie jestem miłośniczką książek, jednak od jakiegoś czasu stwierdzam, że 'przeczytałam się'. Pewnie dziwnie to brzmi, ale taka jest prawda: nie mam ochoty czytać książek, nudzą mnie, odchodzę od nich myślami. Nigdy czegoś takiego nie miałam xD. Ale muszę przyznać, że na 'Dary Anioła' zawsze znajdę odrobinę czasu ;D. Nawet, gdy robiłam coś mega ważnego, czytałam choć stronę xD. Wiem, że większość ludzi nie lubi czytać, oraz że teraz właśnie wyszedl film "Miasto Kości" na którym część z Was już była, lub planuje iść zamiast przeczytać książkę hahah. Nie mam do nikogo wątów, rozumiem to <3. To tak jakby mnie ktoś nagle kazał dobrowolnie uczyć się biologii xD. Wyśmiałabym go hahah <3 . Nie, no żartuję:D. Ale teraz do rzeczy, krótki skrót:
Clarissa Fray jest nastoletnią dziewczyną żyjącą w Nowym Yorku. Pewnego dnia przez przypadek poznaje Jace'a Horendale'a oraz Aleca i Issabele Lithwood. Dowiaduję się, że są Nocnymi Łowcami(Shadow Hunters) i że ich zadaniem jest ochrona ludzi przed demonami. Okazuje się także, że jest córką Valentine'a - osoby pragnącej sławy i zniszczenia rasy Nocnych Łowców. Jego idea opiera się na tym, żeby ludzie czcili Nocnych Łowców, za to że chronią ich przed demonami. Clary i jej przyjaciele muszą stawić im czoło. W bardzo wciągający sposób xD.
Trochę dziwne to moje streszczenie, ale trudno <3 . Na wszelki wypadek dam Wam zdjęcia
Clary:

Jace:







I jeśli się nie mylę jest tu: Simon, Jace, Clary, Alec i Isabelle 




No to powodzenia! 
I jeszcze jedno: Jutro mam bieg na 800 m w szkole na ocenę, więc trzymajcie kciuki! <3

13 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej serii. :/

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link oasap.com w ostatnim poście?
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam tej książki,więc kiedyś będę musiała to zrobić :) a na ten film z chęcią bym poszła!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam:)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam :))


    karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :)

    zapraszam na konkurs na moim blogu :)
    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham czytać książki, chociaż ostatnio miałam półroczną przerwę w czytaniu. nie miałam po prostu na to ochoty, potrzebowałam odpocząć od czytania, a teraz? teraz czytam, gdy mam czas:D nie tylko lektury, ale i inne książki.

    usuń weryfikację obrazkową w komentarzach, błagam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post:) Chcę obejrzeć ten film w kinie:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/applause.html

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :)
    świetny blog <3
    obserwacja za obserwację ??? ja już cię zaobserwowałam xdd
    mam nadzieje że sie odwdzięczysz bo to dal mnie ważne ..................

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić książkę :)


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam 'Dary Anioła'. :)
    Powiem Ci że to właśnie film mnie zainspirował do przeczytania I części!
    Lubię sobie porównywać wszystkie zdarzenia pomiędzy filmem a książką :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3