niedziela, 1 września 2013

Lato to stan umysłu ;D

Hej hej :* . Ostatnio nie mam zbyt dużego dostępu do komputera, więc piszę w aplikacji Bloggeroid. Apka jest dość spoko, jednak czasami nie dostarcza postów, a zapisuje je tylko w połowie :/. Skutkiem tego na blogu nie mam zbyt dużej ilości postów -,- . Ale teraz inny temat: Dziś jest 1 września, więc jutro do szkoły ;c . Chcę jednak dać Wam małą dawkę optymizmu ;) . Ostatnio znalazłam tę koszulkę i od razu pomyślałam o blogu :***




powodzenia! *.*

21 komentarzy:

  1. masz rację! :) jeżeli będziemy podchodzić do szkoły na spokojnie i bez stresu to wszystko będzie okej,tyle że,jak to zrobić ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemna koszulka :D Udanego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. So cute photo. :)

    www.jonnessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie, ojj tak już szkoła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknaa Julka :3
    *w*

    OdpowiedzUsuń
  7. Algida :D hehe dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! :))

    karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcę taką koszulkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się ten tekst na koszulce ;)
    http://staybiscuit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny uśmiech i koszulka ;)
    udanych dni w szkole !!

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehe staram się ale stan umysłu czasem odpuszcza;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3