sobota, 7 września 2013

IKEA

Witam wszystkich! *.*
Nareszcie weekend, co nie? xD. Tak jak wskazuje na to tytuł posta, chcę napisać o nowym katalogu sklepu IKEA. Muszę się przyznać,że przeuwielbiam ten sklep i z każdej wizyty w nim wynoszę nowe inspiracje w głowie <3. Na szczęście jest on blisko mojego domu, bo w Jankach :* . A IKEA za każdym razem pozytywnie mnie zaskakuje! O to okładka nowego katalogu:




Chcę Wam pokazać najciekawsze projekty, które znalazłam. Niekoniecznie wyobrażam je sb u mnie w domu, ale super wyglądają:





A w tym projekcie najbardziej zainteresowały mnie ozdoby ścienne, bo reszta jest taka sobie -,- :

A wy macie jeszcze jakieś swoje ulubione sklepy?
Postaram sie dodać posta jutro wieczorem, ale nie wiem , czy mi się to uda, bo muszę zrobić pracę na konkurs :D . Dobranoc <3

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam ikeę! Świetne mają tam rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy tam mają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam przeglądać katalogi meblowe i wyobrażać sobie, jak to wszystko wyglądałoby u mnie w domu. ;D
    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Ikeę, ale najbliższa jest w Krakowie!;c

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, najbliższa mi Ikea znajduje się w Łodzi, a to około dwóch godzin jazdy... Ale katalogi są świetne i zawsze długo je trzymam, żeby móc w każdej chwili poprzeglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mam w pobliżu tego sklepu ;c
    Ale z internetu wiem że swietne rzeczy mają *.*

    Zapraszam do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 projekt jest genialny ! Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie najbliższa Ikea jest w Krakowie :(
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne projekty! :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. katalogi Ikei mogę przeglądać milion pięćset sto dziewięćset razy! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Ikeję, aczkolwiek mam do niej daleko, bardzo. Z Racji tego przeglądam stary katalog i zmieniam mój kącik w mieszkanku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz ♥
    Super post, uwielbiam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3