sobota, 14 września 2013

Przeróbka

Witajcie! Chyba zaczynam chorować, a nie powinnam, bo w poniedziałek mam zawody w bieganiu. Macie jakieś pomysły jak szybko wyzdrowieć? Może jakieś domowe sposoby? ^^
No a teraz coś związane z tytułem : Przeglądałam sb dziś różne programy do obróbki zdjęć. W końcu trafiłam na www.pato.pl i tam przerobiłam moje zdjęcie na takie:

Zawsze myślałam, że coś takiego tylko w photoshopie po godzinnych staraniach xD. A tu BUM! Poza tym u mnie w domu wielkie malowanie xD. A jak Wam mija weekend?

18 komentarzy:

  1. super!:)


    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezła ta Twoja przeróbka, udała Ci się
    ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem nieźle ! :) Ćwicz, bo zabawa grafiką komputerową to świetna sprawa :) Wiem, bo w szkole się tego uczę i kocham to robić ^^ Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam się do pytania bo tez zaczynam się rozchorowywać :/


    zapraszam na moje candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej Ci nie pomogę - sama zmagam się z przeziębieniem :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że wyzdrowiejesz przed zawodami :) Zrobię reklame specyfikowi o nazwie Ferwex :) Mi zawsze pomaga
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na zawodach :) Łykaj Rutinoskorbin:)Pozdrawiam :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?:) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię się bawić przerabiając zdjęcia:)
    obyś wyzdrowiała

    OdpowiedzUsuń
  9. ja piję dużo gorącej herbaty i leżę w łóżku pod ciepłym kocem :) ale są pewnie lepsze sposoby na szybkie wyzdrowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię przerabiać zdj :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zawsze jem dużo czekolady i pije kisiel XD Powodzenia na zawodach :*
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny efekt na zdjęciu*.*


    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/
    PS. usuń weryfikację obrazkową w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie Ci to wyszło!
    wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę dużo zdrówka, a przeróbka ciekawa :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. miód, cytryna, czosnek, ciepłe mleko i ciepłe łóżko;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chyba też będę musiała kiedyś popracować nad takimi przeróbkami,są genialne :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3