wtorek, 3 września 2013

Okulary, buty, szkoła, słońce i Wiktoria w jednym ;)






Słoneczny dziś dzień, co? Przynajmniej u mnie :D . Akurat ciepła pogoda do szkoły xD. Choć u mnie rok szkolny zaczął się deszczem :/ . Ale nieważne. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam inne moje zdjęcie, tym razem w okularach. Mam je od dość dawna, ale nadal są moimi ulubionymi :*







 A teraz coś o moim wczorajszym dniu: Prosto po rozpoczęciu w szkole pojechałam z mamą i siostrą do sklepu po buty i książki. Przy okazji wstąpiłyśmy do Leroy Merlin kupić farby do ścian oraz po zakupy spożywcze. Spędziłam chyba łącznie tam z 4 godziny, przez co wróciłam do domu baaardzo zmnęczona ;< .
Ale plus jest taki, że znalazłam moje wymarzone buty i wreszcie są moje! *-*. A oto one :



Są w tym stylu, tylko krótsze i mają czarną podeszwę <3 . Niestety, nie mogę ich znaleźć na stronie sklepu ;( . Kupiłam je w CCC ;D .

A wy jesteście zadowoleni z szkolnych zakupów?



17 komentarzy:

  1. świetne trampki :) obserwujemy ?: >http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w sumie nei robilam szkolnych zakupow xP

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie zimno, wietrznie i ogółem okropna pogoda ;c
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ochotę kupić te trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie przykładałam dużej wagi do szkolnych zakupów,może dlatego że nie zaczęłam jeszcze szkoły..jeszcze miesiąc wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie również o dziwo cieplutko :3
    i muszę wspomnieć,że jesteś naprawdę cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz,

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie od poniedziałku takie słoneczko jest, że chyba drugie lato się zaczyna ;)
    super zdjęcie i buty !

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnei też słonecznie i zero chmurek ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3