środa, 18 września 2013

Trochę o wszystkim i o niczym, czyli taka tam ja :D

Hej wszystkim! Ostatnio pisałam o zawodach i chcę nieco przybliżyć dziś ten temat xD. Biegłam na 800 metrów; niestety nie na bieżni, tylko przełaje i prawie poprzewracałam się o te wszystkie korzenie ;c . Biegłyśmy 24, z czego 12 przechodziło na powiatowe. Dobiegłam 8 i strasznie się cieszę, bo zawsze na 800 metrów dobiegałam 16, 17 coś w tym stylu . Więc poprawa jest! Dużym plusem jest także fakt, że powoli znika mi przeziębienie :D . Niestety, nie przyszło mi do głowy, żeby robić zdjęcia, za co biczuję się teraz w myślach xD. Na szczęście w piątek jest sztafeta 10x800 m i mam nadzieję, że na nią pojadę! A jeśli nawet nie, to w poniedziałek są zawody powiatowe, więc tam Wam się odwdzięczę ahah. Dodatkowo, w piątek idę na dwudniowy rajd, więc w następnych dniach będę miała baaaaaardzo dużo ruchu haha. Muszę się jeszcze przyznać, że dziś zmobilizowałam się, by pójść pobiegać! To było tylko 30 minut, ale zawsze!
A teraz innym tematem chciałabym pokazać moje zdjęcie:

w Zgierzu <3


Swoją drogą strasznie net mi się tnie, a w dodatku jutro mam sprawdzian z chemii, kartkówkę z j. ang i wgl całą masę innych rzeczy. Czy nauczyciele nie powinni trochę mniej zadawać?

16 komentarzy:

  1. jej to jesteś naprawdę świetna w biegach! powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o to w bardzo dobrej formie jestes! ;) ladne zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  3. No jest poprawa :) Powodzenia obyś zaszła jeszcze dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatycznie wyglądasz. :)
    I podziwiam, że tak biegasz, ja zawsze tego unika(ła)m. Wf był moim znienawidzonym przedmiotem, kiedy jeszcze ćwiczyłam (teraz mam zwolnienie), nawet wolę zaczekać na następny autobus, niż podbiec. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! Piękne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie,że obserwujemy:) Teraz Twój krok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo, ja nie mogę biegac w ogóle :(
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuu jaka ty ładna jestes *ͺ*super blog <3
    Zapraszam do mnie (jestem nowa) :)
    http://agadiar.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zazwyczaj na wf nie biegam, wolę sama dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna!


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz ten post, to proszę skomentuj <3
Nieważne, czy jesteś z anonima, czy nie, każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
*Wchodzę na każdy blog, który skomentował mi post
*W miarę możliwości komentuję także Wasze posty <3